share this

Tuesday, January 8, 2013

new start

Happy New Year guys!
dah 8 Januari baru nak wish kan...
so what's up? new year ni ada azam baru tak? ke azam sama macam tahun lepas lagi?
anyway, this is my first entry of the year.
lately agak busy. final exam la, praktikal la, relationship la..ehhh
tak macam semester2 lepas aku makin aktif berblogging masa musim exam.
sem ni aku agak "sedar diri" sikit sebab dah aim nak dapat DL sem ni...InsyaAllah!
kalau tak memang buku aku langsung tak bukak.
asyik dengan online je 24 hours.
sekarang pun aku online jugak tapi masih terkawal lagi...
minggu ni aku free sikit sebab next paper hari Isnin(14Jan)
so aku ada masa sikit nak mengarang barang sepatah dua kat blog ni...

ok la...
tahun ni tak macam tahun2 lepas
tahun2 lepas aku akan sentiasa tukar template blog aku.
re-branding gitewww.
takde la cantik mana kan...
btw, semalam aku buat analisis pasal blog ni.
aku pegi cek speed blog aku loading, size blog aku dan lain2...
so result dia macam kat bawah ni...


mula2 aku guna web tool. saiz blog aku besar la jugak walaupun load time dia 0.83 seconds. saiz should be below 100KB. baru reader tunggu loading tak lama.


yang ni aku tak tau nak explain. haha...


okay, ni performance blog aku...speed nak loading memang laju. grade A okay! 


ehhh...macam mana gambar ni ter-upload pulak ni??? hehe...special moment! awwww!



p/s semoga tahun ni blog aku semakin baik...dan bahagia. hihi


0 comments:

 
thank you for visiting my blog