share this

Thursday, April 21, 2011

eee....sibuk je nak tau!!!


pelik...weird...awkward...unusual...eee..semua la! =)


why did i say that??? sebab aku rasa pelik la...wahahaha....pelik knp ekk??? zaman sekarang benda2 pelik selalu terjadi...contoh? problem2...mula2 lansung takde masalah...tak lama lepas tu jadi masalah kecik...lama2 jadi besar. patut ke?

hahaha..tu intro je k...actually aku nak cte pasal manusia2 kt keliling aku. ofkoz bukan semua, tapi kalau nak senaraikan, ramai gak la...keh3...
masalah kecik je pun. tp knp blh jd besar? sebab aku yg besarkan!!!wakakaka
mne nak start ekk....hmmmm....aku ingat lagi masa tu kitorang tgh ada sport tournament kat kampus, ada la sorang ni dok membebel pasal sesuatu. aku pun usha2 la nak tau...dgr pnye dgr, rupanya diorang cte pasal nak buat baju...more precisely, jersi KELAS. yang peliknya org ni sibuk cakap psl komitmen dengan fakulti...dialog dia lebih kurang macam ni la..."kalau korang rasa bertanggugjawab dgn fakulti, buat la. kalau tak, tak payah"...kah3...aku rasa nak tergelak pun ada time tu...sebab? sebab apa yg dia ckp tu tak berasas la...apa kaitan buat jersi kelas dgn tanggungjawab pd fakulti? pelik2! helloooo!...listen to me minah oiii!!!kalau ko rs nak bertanggungjawab sgt dgn fakulti, kenapa buat jersi untk kelas je?knp tak buat utk satu fakulti????jawab2!!!hahahaha

tu satu hal...yang tu aku tak nak la argue sgt kan...yela, takut lak nanti kecik aty...maklumla, aku kalau nak argue mmg abis2an..haha...ok, selesai pasal discussion. sekarang diorang dalam proses n design jersi td. timbul lagi satu msalah. "orang2" ni tak pernah discuss dgn kitorang nak buat jersi. tiba2 nak mintak deposit. lps tu design tak pernah tunjuk dgn yg lain. ape kejadahnye! dont mind me la sbb aku dah tau sedikit sebanyak psl hal tu...yang lain???haaa..

benda tu tak abis kat situ k...panjang lagi ni...hahaha....actually tujuan nak buat jersi tu nak pakai time ada aktiviti especially aktiviti sukan. kebetulan lak kitorang ada sukan antara fakulti. so diorang pun dgn semangat berkobar2 nak buat jersi. dah settle dgn tempahan, design and whatever crappy things they do, sampai la sehari sblm penutupan sukan. tapi baju tak siap2. org yg buat tu pun satu hal, janji siap sblm penutupan, bila call dia ckp blom siap...bangang tol! so kalau dah ckp mcm tu confirm2 la tak siap kan! tu yang aku tak puas hati...!!!kenapa la nak menyusahkan org sgt...especially aku. kalau korang tak create mslah, aku takkan komen banyak tau!!!sampai hari ni baju tu tak siap2...sem dah nak abis.

actually aku tak kisah pun diorang nak buat apa. serius aku tak kisah. tapi kalau nak buat tu plan la betul2. kalau tak jadi kan ke susah...cakap bkn main, tapi harammmmm!!! aku dok perhati je ape diorang buat...mls nak campur...hahaha

ok la beb, cakap banyak pun tak guna...adiousss!!!




0 comments:

 
thank you for visiting my blog