share this

Monday, June 6, 2011

mimpi ular=jodoh???


yuhuuuuu y'alls!!!

mimpi...yes, DREAMS! sedang aku konon2 buat blogwalking, aku ternampak la satu blog ni yang story pasal mimpi ular...kalau korang nak tau, baca sendiri. so, aku pun berminat la nak baca jugak. well, curious gak kan. HEHE...bkan nak percaya bulat2, tapi aku anggap tafsiran mimpi macam ni kalau tak betul pun at least akan buat kita terhibur. after all, tafsiran yang dibuat adalah berdasarkan perspektif islam. so tak salah kalau baca dgn khusyuk...HAHAHA...baca punya baca aku pun excited, so nak kongsi la sikit kat korang in case korang tak nak klik kat link yang aku bagi tadi...

ok la, truth be told aku memang pegi googled tafsiran mimpi spesifik utk ular...and, accidently aku terjumpa la blog mamat tadi tu sbb blog dia was the first thing to pop out when i search...actually aku nak sgt cari maksud mimpi ular coz aku pun sering mimpi ular...LALALA...so hasil carian lain yang aku dapat adalah seperti dibawah, cekidaut!

  • Jika anda seorang jejaka atau seorang gadis bermimpi melihat atau dipagut (digigit) ular, bermakna akan segera mendapatkan pasangan atau jodoh.
  • Dan bila anda telah menikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup.
  • Mimpi melihat ular kecil dengan tiba-tiba berubah menjadi naga, bermakna akan ada orang besar yang menolong anda.
  • Melihat ular berwarna-warni, bersirat kebahagiaan segera terbayang pada anda.
  • Mimpi melihat ular yang banyak sekali, bermakna akan panjang umur.
  • Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda.
haaa... tu je yang aku dapat setelah berusaha mencari walaupun banyak dugaan dan cabaran yang perlu aku hadapi(line broadband slow)...pendek kata tafsiran mimpi yang berkaitan dgn ular ni kebanyakannya best!kan???!
tapi boleh caye ke tafsiran tu? well, aku bukan tak nak caye, but as far as i've experienced, ever since i started to dream about snakes, takde satu pun tafsiran di atas yang terjadi kat aku...why? walaupun benda2 tu nampak exciting kalau betul2 berlaku and i'm sure i'm gonna be happy if one of those things become reality...but i don't know. maybe its not time yet. so sabar je la...HaHa

ok la, kalau korang pun pernah mimpi ular mcm aku, tak kisah la ular tu gigit, kejar, besar, kecik eee semua la, aku nak bagitau yang jangan la nak percaya sgt...yes aku tau yang tafsiran tu dari sudut pandangan islam and i'm sure its gonna make u guys confident about the prophecy and everything, but come back to reality...remember that we are living our life, in real world, not in dream and fantasy world...

anyway, GOD is giving us the signs and its up to us to make the next move. if u know what i mean...TATA!

1 comments:

sha83@kaizer said...

kalau ikut kata-kata ustaz yang menjalankan rawatan syifa tu mimpi ular bahaya sikit...

ada orang try nak hantar sihir

if kita kalah dengan ular tu maksudnya kita dah terkena ...

if kita dapat kuasai ular tu ...insyaAllah kita tak ada apa-apa

hanya Allah yang lebih tau

 
thank you for visiting my blog