share this

Tuesday, May 31, 2011

facebook=masalah korang???


ok, now i'm mad...why? something happened...what??? i'll tell u...
ni semua facebook punya psl la!!! geramnya aku! pagi ni i started my day with an "okay" mood. got my bath, breakfast and everything, i even cooked. but that doesn't matter anymore cause now i'm mad! mad because of some people who i really despise due to the attitude, respect, character blah...blah...blah...

ada la sorang manusia ni yang aku tak payah la nak sebut nama. actually aku tak kenal pun mamat ni. yang aku tau dia ni boyfriend kwn aku. apa yang aku tak suka psl mamat ni, dia ni jenis jealousy...cemburu sgt2 kalau ada mamat lain kacau awek dia. masalahnya aku tak kacau pun awek dia. agaknya dia tak reti cara nak bersosial dalam laman sosial. dalam fb aku dgn kwn aku tu boleh la dikatakan rapat, tap tak la rapat sampai nak menggugat hubungan orang. i'm not that kinda person k! but somehow mamat ni langsung tak faham.

for the record, mamat ni pernah bagi warning kat aku dulu, tapi aku tak kisah pun coz aku langsung tak cari pasal dgn dia and aku tak salah...so aku cakap la elok2 so and so...ingatkan benda tu sampai kat situ je...but, it didn't. mamat ni dah jadi mcm stalker aku ngn awek dia. tiap kali aku komen post awek dia, dia akan marah...worse thing is, he even can log in to her girlfriend's facebook account! i mean what the.....!perlu ke buat mcm tu? aku langsung tak puas hati. sampai la satu hari dia remove fb aku dr fb awek dia...well, aku tak kisah pun. time tu aku anggap benda tu mcm joke je...a joke from a silly, crazy person, psycho maybe...HAHAHA!

cukup la kot...actually ada banyak lagi, tapi aku malas nak story lebih2. nanti jadi lain plak. aku dgr diorang banyak gaduh2...ntah la knp...yang penting aku tak terlibat....ermmm...maybe tak secara langsung...HEHEHEHE...boleh ke???

satu je aku nak ingatkan kat mamat tu and kat para lelaki/perempuan kat luar tu, please la jgn jadi boyfriend/girlfriend yang kuat cemburu. ok aku faham korang nak protect GF/BF korang and sekaligus pertahankan hubungan, maybe sampai ke jinjang pelamin. tapi cemburu ada batasnya k. jangan la sampai jeles tu mcm nak kongkong GF/BF. every action yang dia buat, korang nak tau, lepas tu jeles tak tentu pasal, korang jugak yang sakit hati kan?...korang nak ke awek/pakwe korang rasa rimas dgn apa yang korang buat? i bet korang tak nak kan??? so i beg sgt2 korang control sikit perasaan tu...for the sake of your BF/GF...

ok, tu je la bullshit aku hari ni...babai!!!



2 comments:

Anonymous said...

mmg gila la itu org!!!! hantar g hospital gila!

encik kacang said...

balik makan kfc lagi best la...

 
thank you for visiting my blog