share this

Friday, May 6, 2011

apa yang bestnya???


jam dah menunjukkan 5:22 pagi...well, dekat nak subuh dah. semalaman aku tak tdow. bukan tak nak, tapi dah biasa tak tdow malam sejak dua menjak ni. paling awal pun tdow pukul 3-4 pagi. lepas tu bangun tgh hari buta(nampak sgt tak solat subuh kan???hahaha). ehem2...sambung balik. org kata pagi2 ni bagi inspirasi. so aku nak try la buat entry pagi ni. kot2 idea mencurah2, pastu idea tu best plak. boleh gak tarik viewers and readers to come to my blog...lalala~

aku sebenarnya takde topik pun nak discuss. tapi every once in a while aku akan story psl benda2 yang aku buat hari2...u know, my routine, my friends etc...

nak diceritakan, aku sekarang tengah mengadap laptop tanpa tak tau nak bukak URL yang best. tengok movie? malas la...kat sebelah aku ada si faiq, kat belakan aku plak ada si fiezan...dua2 tgh layan ape ntah kat laptop. yang lain pun ade gak yang masih up...ehhhh...chop2...sorang je, si mail...yang lain? semua dok terbongkang tdow...hehe...tapi pelik la, mlm ni awl plak diorang tdow. selalu stay up sampai 6 pagi. penat ke? penat ape plak? semalam aku tengok diorang tdow je seharian...hmmm...watever la. ade aku kesah???

exam aku? ada 2 paper lg la bai...sabtu ni and selasa depan. sabtu ni paper HTM400( hospitality) then selasa depan paper HTT451(tourism). any idea bout those two courses? actually dua2 ada kaitan, but ada gak beza...satu bab yang aku paling ingat masa blaja subjek HTM400 adalah tajuk "wine"...best dow! kih3...ape daa...yang penting sekarang, aku nak 2 paper terakhir ni cepat abis...coz aku nak BALIK!!! tadi(actually semalam) pak cik kat gerai makan dekat dgn kolej tanya aku, "ko bila last paper zir?"...aku jawab la 10 hari bulan. lepas tu tak semena2 dia nyanyi lagu ni "tuai padi antara masak, esok jgn layu-layuan....bla...bla...bla...esok jgn rindu-rinduan...aku tak ingat la weyhhh...lalalala~well, obviously pak cik tu ucap gudbye to me...ok la pak cik, i'll miss u and u're wife...eheee...dalam banyak2 gerai makan kat sini, satu tu je la gerai yang ownernya knl kat aku...yela, aku tak popular kan...tak mcm kwn aku yang sorang tu, pegi kedai ni, mak cik tu kenal, pegi kedai satu lagi, mak cik tu tegur...hahaha...

macam boring je kisah kat atas ni kan??? tak pe la, aku nak tulis je. pembaca nak baca ke tak, aku tak kisah. aku just mengisi masa lapang dgn menulis. ntah mcm mana aku tiba2 minat nak menulis...tp kat blog je la. sebab tak banyak effort nak kena buat. kalau kena tulis tangan, jangan harap!!! aku minta ampun minta maaf awal2....keh3...
blogging dah macam part of my life dah skrg ni...kalau tak caye, tanya member2 aku. tiap2 hari aku bukak blog tau! yes, blog aku masih baru dalam pasaran, fresh from the farm, so memang tak banyak yang aku boleh gembar-gemburkan kat blog aku ni. lagipun kemahiran menulis aku tak mantap lagi. tak macam sesetengah bloggers tu...aku memang respek la blog diorang. ^_^
tapi aku teringin gak nak jadi blogger yang cool but happening macam diorang...and now, aku sedang berusaha ke arah itu...wekkkk....

weiiii....guest what! what people say is true! ape dia? yang aku cakap tadi la...pagi2 ni idea banyak je datang...nak bukti??? tengok la berapa panjang karangan aku kat atas! haaaa....best gak boleh buat mcm ni kadang2...suasana keliling tenang je...very soothing! sebab tu la idea nak menulis banyak kot!

bla...bla...bla...aku dah penat dah...nak rilek la...tdow time!!! ni tak tau la pukul berapa nak bangun...ntah2 hari sabtu...kah3...pleaseee laaa!!! over lak aku...
chow dulu uollsss....muahhxxxx from meee...


0 comments:

 
thank you for visiting my blog