share this

Wednesday, May 4, 2011

little stories and dot...dot...dot...


satu...dua...tiga...errr....


aku kira apa ekk???ow ya...aku kira dah berapa hari aku tak update blog kesayanganku ini...wekkk...
dua tiga hari ni busy dgn exam, buat revision sikit2. by the time i wrote this entry, aku baru habis paper MKT420(marketing).paper yang nak cakap senang tak la senang, tapi kalau study ofkoz la jadi lebih senang. ermm...alhamdulillah gak la masa jwb td tak stuck2. smooth je. in fact ni la paper paling smooth aku dah jwb so far. so tinggal lagi 2 paper...HTM400(hospitality) and also HTT451(tourism). well, semua course yang melibatkan tourism. agak2 paper tu sng tak? kalau la aku ada soalan spot sekarang ni, esok2 pun boleh study...keh3...jahat kan??? nak sng je...

well, sape nak susah wehhh...semua org nak benda sng. lantak la org ckp apa bila kita dpt keuntungan dgn cara senang. betul ke peribahasa "bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian???" kalau ikut peredaran masa, rasanya 50/50 la. org dulu nak berjaya, mesti struggle giler, tapi org sekarang, sng je...short cut kan banyak...bezanya HALAL ke tak...ehhh...apa aku ckp ni???jauh plak dahh...

so, back to the main point...errrr...apa main point aku tadi???psl exam? ahhh...tak penting....lalala...mne ade main point, aku saja nak merapu. keboringan malam memberi inspirasi untuk aku bercerita benda2 trivial mcm ni...isi masa lapang.

kadang2 manusia tak suka bincang benda2 yang terlalu serius, abstrak or even skema. trivial things pun penting gak k...just for fun. lagipun benda2 ni takkan bagi efek yang melampau kepada diri seseorang, contohnya kerja or study. so apa salahnya luangkan masa discuss about some little tiny things out there yang orang tak berapa nak tau and tak berapa minat nak tau. mesti seronok!

up up and away!!!

0 comments:

 
thank you for visiting my blog