share this

Sunday, October 7, 2012

Aku Ley-park @ Pirate Park


Semalam lepas dinner aku bersiar2 with ma gurls kat tepi sungai Melaka.
Saja nak buang rasa bosan daripada duduk kat bilik takde buat pape...
hari tu pun aku pegi jugak kat sungai ni, 
snap banyak gambar,
but then kawan aku pegi delete gambar yang banyak tu...hampehhh!
so semalam aku snap lagi dan ni je yang aku dapat...

ni eye on Melaka...
bini2 perkasa...HAHAHA

kalau sesat boleh je tengok sign ni...
dari kiri Fairus, Ain, Maria, Masha :)

Ok, nampak lagi eye on Melaka   

Kononnya ni Haunted Mansion...tapi kecik sangat!

ade live band perform...kat belakang ada trampoline! 


hantu sekarang dah berani tunjuk muka depan orang ramai
Jalan2 tepi sungai sampai masuk kampung Morten,
pastu singgah kedai burger,
lepak kat situ sampai pukul 1.30...
BERGOSIP!!!


p/s masa jalan2 tu jumpa sorang ni...errr..aku buat tak kenal... haha





2 comments:

Nesha Zin said...

cantik gambar. nak pegi dgn encik kacang jugak. haha~

encik kacang said...

hahaha....boleh2...tapi nak snap kena bayar. boleh??? :p

 
thank you for visiting my blog