share this

Friday, October 5, 2012

Aku pegi "berambeh" aka gathering anak Sarawak


Okay malam ni terasa gedik pulak nak update blog ni dengan dua entry berturut-turut.
tapi entry yang ni aku nak tunjuk u guys banyak gambar je...(yang ada muka aku...HAHA)
dah lama actually nak update benda ni, tapi aku baru dapat gambar2 dari kawan aku tadi...
so, malam ni baru boleh buat entry,
so ceritanya macam ni.,.
hari Jumaat last week aku and satu rombongan bas cik kiah bertolak dari Melaka menuju PWTC.
Untuk ape? hari tu ada event Career Drive and Majlis Berambeh...tapi event ni dibuat especially untuk orang Sarawak yang duduk kat Malaya ni...(malaya tu semenanjung)
Ramai sangat yang datang sampai PWTC tu penuh!
yang bestnya aku tak rasa terasing sebab semua yang kat situ orang Sarwak,
mata sepet, badan kecik, kulit cerah...lalala
Career drive tu sesungguhnya bosan walaupun informative...
aku duduk seat belakang sekali. nak buat macam mana, dah tu yang penganjur bagi.. :(
Malam tu baru ok sikit coz boleh makan...aku berkali ulang alik tambah makanan...wahahaha
malam tu jugak ada artis perform...
i was really excited to see zee avi perform! yayyy!
and malam tu jugak aku jumpa a few kawan sama kampung, kawan facebook, etc...
siang tu tak jumpa pulak...
sesungguhnya aku agak sombong...haha


satu2nya gambar yang takde muka aku. Mag n Elsie

me and Tracy

Sabestian, aku and Tracy lagi


kat luar pun spot bergambar jugak!

dua dara...yang sorang lagi?
dah ready nak balik...tadaa! baju aku dah tukar!

yours truly... uhuk2! :)


p/s sori takde gambar dengan artis...nak buat ape? aku kan artis!


0 comments:

 
thank you for visiting my blog