share this

Wednesday, May 15, 2013

entri tak bertajuk

Salam malam sunyi dari penulis...chewahh. jiwang plak kan tengah2 malam buta ni.

malam ni aku saja nak menajamkan kembali ilmu penulisan blog yang dah lama aku tinggalkan..
blog pun dah bau hapak! sembur febreez sebotol pun belum tentu wangi.. sedihhh!
malam ni jugak aku diserang penyakit tak mampu tido. entah kenapa penyakit ni datang balik..korang mampu?? 
dan sebab terakhir aku update blog ni sebab aku dah janji kat blog ni yang tiap2 bulan aku akan update sekurang2nya 1 entry..so hari ni dah masuk tengah bulan Mei. agak lambat la jugak...so gigih la aku mencari idea nak mencarut.

Anyway, mukadimah dah sudah. 
Tapi kan...otak aku agak blank malam ni..
bukan tak tau nak tulis pasal apa, 
tapi aku tak tau nak tulis macam mana..
banyak sangat benda dalam otak sampai semua berebut nak keluar.
last2 otak aku serabut, sampai jammed. 

sekarang aku dalam proses nak buat entry baru..tapi tak boleh reveal lagi. nantikan! 

kbai!



0 comments:

 
thank you for visiting my blog