share this

Saturday, March 5, 2011

relief+anxious


fuhhh...what a stressful day. in fact the whole week is so stressful. for me, it's just bcoz of so many things that we need to do, but still haven't started yet. plus, minggu ni banyak plak test and quiz. haishhhh...tadi baru habis test akaun. huh! nampak je senang, tapi bila buat, adehhhh...hanya tuhan yang tau. se-confident mana pun aku, tetap gak tak dapat jawab dengan betul. tapi takpe, aku rasa aku dah buat yang terbaik. and yang bestnya, hari ni aku i think this is the first time i buat akaun tu dengan confident. maybe tak banyak, tapi tetap confident coz sebelum ni aku takut2 nak buat. takut salah...yes, salah tu adalah sebahagian dari proses blajar, tapi kalau dah asyik salah, takkan nak tolerate lagi kan???tapi honestly aku memang tak faham konsep subjek akaun ni. and i think this is the only subject that i couldn't catch up. arghhh!!!tension!!!kenapa subjek yang melibatkan nombor harus membunuh aku?why???tapi hari ni aku rasa bersyukur sangat2 coz kawan aku sanggup tolong aku faham sikit subjek ni. thanx to ain, yana, akma, dll...aku salut u all sbb sanggup tahan dgn kerenah aku. ok la, enough on that!
tu baru test, tak masuk lagi part assignment! esok insyaallah kitorang nak buat kerja luar untuk assignment. deadline tak lama lagi, so kitorang kena buat secepat mungkin. kalau tak memang takkan siap. nak tak nak, kena la jugak...hmmm
one more thing, hari ni aku rasa down sangat. tak tau la knp. rasa nak berseorangan. tak nak orang kacau. so aku off kan hp. kenapa aku rasa mcm ni???apa yang dah aku buat? what did i do to deserve this??? why is this feeling keeps bothering me? what should i do? tell me!!!

0 comments:

 
thank you for visiting my blog