share this

Tuesday, April 10, 2012

hadapi dengan :)

promise me you'll always remember this...
"you're braver than you believe,
and stronger than you seem,
and smarter than you think"
and always be strong...
hadapi dengan senyuman,
semua yang terjadi biar terjadi,
hadapi dengan tenang jiwa,
semua kan baik-baik saja...
bila ketetapan Tuhan sudah ditetapkan,
tetaplah sudah,
tak ada yang bisa merubah,
dan takkan bisa berubah...
relakanlah saja ini,
bahawa semua yang terbaik,
terbaik untuk kita semua,
menyerahlah untuk menang...

every now and then bila aku down aku selalu dengar lagu ni,
those words in the lyrics seriously inspires me always,
aku tak tau nak luahkan masalah aku kat sape,
so apa yang aku buat just dengar lagu ni and i'll feel better after a while,
lagu ni bukan lagu mana-mana artis popular yang menang award,
bukan artis yang buat recording kat studio sendiri,
artis ni just buat video sendiri and upload kat youtube,
nama artis ni Encik Mimpi...
aku banyak dengar lagu dia,
best!
suara dia pun best,
irama akustik paling menarik perhatian aku...
tenang bila dengar...
terima kasih Encik Mimpi...
to me you are the real artist...


:)



3 comments:

Nina Zizan said...

y0u are the real artist....
Angkat tgn n s0k0ng statement tu... :D

encik kacang said...

kan nina...hehe...

Anonymous said...

lagu Dewa cipt. Ahmad Dhani

 
thank you for visiting my blog