share this

Monday, April 9, 2012

termenung tepi tingkap

alamak!!!
dah bulan april rupanya...tengok update kat blog baru sampai bulan mac...
ni kena update nih!
OMG, sumpah malas nak update blog...
sebulan kat sini dah rasa macam setahun!
asyik rasa nak balik, nak balik, nak balik...
kat sini asyik tension je
kena fikir banyak benda,
nak buat assignment, test, quiz, and yang paling memeningkan kepala hotak aku...DUIT!!!
sumpah hari2 fikir...
kat rumah(kat kampung) takde fikir pun benda2 macam tu kan...haishhhhh
dugaan sungguh!!!

well well well,
aku banyak je idea dalam otak tapi bila nak taip semua jadi kabur...
pandai betul otak aku mainkan aku kan...
bila aku takde depan laptop ade je benda nak jadi inspirasi...
termenung dalam kelas dapat inspirasi,
tengah jalan sensorang dapat inspirasi,
tengok muka orang dapat inspirasi,
tengah memerut dalam "bilik kecik" pun dapat inspirasi,
tapi kenapa depan laptop inspirasi hilang???
WHY???!!!
tu yang blog ni jadi bersarang!
sorry ya para pembaca sekalian... =)

nak dijadikan cerita,
dalam sebulan ni aku tak tau aku dah jadi apa,
aku pegi kelas, dengar lecturer membebel, pastu balik bilik...
hari2 macam tu...
weekend je keluar...kononnya nak release tension.
tapi tension tak abis2 pun...grrrrrrrr~
dalam sebulan ni jugak,
one or two times aku terfikir nak quit study...
tak sanggup sangat!
tapi tak berani...
nak bagitau apa kat family kalau diorang tau?
tak pasal2 kena belasah...
so aku cool je la...
tak payah nak bebankan otak fikir benda bukan2...
sebulan ni jugak aku asyik2 observe gelagat manusia,
sampai aku sendiri rasa kekok nak berdepan dengan diorang,
aku mengelak nak jumpa seseorang tu,
bukan nak menyombong,
aku tak sanggup sangat nak jumpa...
apa lagi nak bercakap...memang tak la!
kat luar bila terserempak just senyum je kalau dia pandang aku balik.
kalau tak aku just ignore and pandang benda lain.
senang, sama2 tak tengok, sama2 tak sakit hati...kan???
sebulan ni jugak aku selalu sorang2 dalam bilik...
sebab?sebab kelas aku tak pack macam house mate aku! WAKAKAKAKA
padan muka diorang!
tapi aku bosan duduk kat bilik...
asyik2 bukak laptop, dengar lagu yang tak update...
kalau rajin dok edit gambar...
hobi aku...
tau ada banyak assignment, tapi errrrrrrrrrrrr...
takde motivasi nak buat...(motivasi ape la yang aku nak kan)

bulan april ni aku tak tau la macam mana aku nak survive...
kusut!
bulan depan nak buat event plak,
supposedly kitorang satu kelas buat event bulan april ni,
but then proposal event kitorang ditolak orang atas!
dalam hati asyik cakap DAMN IT!!!
tapi sabar je laaa...
nak buat macam mana kan.
so kitorang buat la event combine dengan kelas satu lagi.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...(mengeluh panjang)
padahal dari semester lepas aku nak buat event sendiri...
tapi tak kisah la...

dah la,
aku ngantuk lagi ni...
semalam tido pukul 3.
buat ape?
takde pape...
harap2 sebulan ni aku lebih busy,
boleh gak kurangkan fikir benda tak berfaedah tu...HAHAHA
daaa!


p/s entry ni takde gambar...malas gler nak edit.

0 comments:

 
thank you for visiting my blog