share this

Saturday, February 5, 2011

kutu rayau mOde...


hrmmm...hari gemilang aku dah habis!sedihnya....wawawawawa....tp takpe la, aku tak kesah pun. tu kan hakikat. bak kata orang, setiap yang bermula pasti akan berakhir....chewahhh...falsafah dow!so, i guess lepas ni aku akan menjalani hidup sebagai seorang yang berusia 21 tahun...haha...lantakla!
actually aku pun tak tau nak story pasal apa, tapi aku boring sgt2 mlm ni. facebook pun nampak lame jee...so aku singgah2 la kat blog, saje nak jengok2..hehehe...padahal tiap2 hari aku bukak blog ni. tak kesah la kan, asalkan aku hepi!!!
hari ni aku tak buat banyak benda pun. keluar jalan2 dgn member je...plan asl nak tgk wayang, tapi tiket mahal gilerrr!!!so kitorang pun cari la port lain yang lagi best...1st choice, ARCHERY!!! wayang dgn pusat memanah pun dekat je, so kitorang buat keputusan nak pegi memanah je la...syok wehhh!yang bestnya akak kat situ bagi kitorang 30 arrows tiap sorang padahal kitorang bayar utk 36 arrows je...best tak best???hehe...member aku yang 1st time main pun dah ketagih...dia ckp BEST!!!
lepas tu kitorang turun ground floor...nak makan...portnya???KFC!makan simple je, mls nak order banyak2 la....time makan, aku dok tengok la gelagat orang sekeliling...ada yang sibuk tangkap gambar ms tgh mkn, ada yang makan dengan gelojoh, ada yang terkinja2...eeee...mcm2 la!hahaha
habis je makan, kitorang naik balik. kali ni port kitorang...jeng3...BOLING!!!
hari ni ramai siot orang main. maklumla cuti..masing2 nak spend time with family...yeke???aku tgk budak2 je yang ramai....hahahaha...watever la! so, aku dgn member aku pun main la, 1 set je...yang paling aku tak puas hati, aku kalah!!!!!hahaha....bola banyak masuk longkang.tensen gilerr! tapi takpe, tu kan game je. sape2 bolah beat sape2....hhihihi...
habis main boling kitorang buat ape ekkk????
epe lagi? BALIK LAAAA!!!!hahahahaha

0 comments:

 
thank you for visiting my blog