share this

Tuesday, February 1, 2011

ntah papeeee La....


adoiiii...
susahnya nak jaga hati org. ckp tu salah, ckp ni pun salah.buat tu tak kena, buat ni lagi la tak kena..apa lagi yg betul???bila fikir2kan balik, kenapa la aku dpt kwn yg mcm tu?asyik2 aku yg nak kena jaga hati dia, hati aku mcm mana?takkan aku nak diam je...yela, tau la aku ni pendiam, tapi tak perlu la nak pijak kepala aku. ingat aku takde perasaan ke? blahhh la weiii....!ingat aku nak sgt ke kwn mcm kau? daripada aku ada kwn mcm kau, lagi bagus langsung takde kwn la...hmmmm.....tu la yang aku selalu ckp bila tgh bengang, tapi hakikatnya, aku masih gak nak berkawan dengan dia. tak tau la knp...mcm ada magnet jekkk...aku tak bleh nak lari dari dia la...walau mcm mana pun layanan dia kat aku, aku ikut je...bila kwn lain nasihatkan aku utk tinggalkan dia, aku mcm taknak dgr. memang alasan kwn aku tu munasabah and relevan, tp aku pun tak tau nak ckp apa, apatah lagi nak buat, lagi la blurrr!bkn aku tak hargai nasihat kwn, tapi diorang tak duduk kat tempat aku, mcm mana nak fhm???yess i'm a complicated person, and it's really really hard to get, let alone to understand myself...sorry la u guys, aku bkn jenis yg mkn nasihat la...bila fikir2 balik, smpai bila aku nk jd mcm ni?aku rs mcm
HIPOKRIT
sgt2!!!bila dpn org, kalau boleh aku nak jd yg paling "stand out".tapi bila kt blakang org, aku mcm tak wujud sgt...bukan nak merungut, tapi tu la hakikat, FACT!!! so, jd hipokrit mcm dah jd sebahagian dr hidup aku...nak or tak nak aku kena buat gak...pengalaman hidup aku buat aku jd mcm tu. bkn nak merungut, tapi sepanjang aku hidup, aku rasa mcm kewujudan aku just utk melengkapkan suasana, kehadiran aku bkn satu yang penting, but somehow i'm there.!berbalik pd isu 1st td, aku just nak ckp yang honestly aku cuma nak dpt kwn yg betul2 faham aku, sebab tu la bila gaduh dgn sorg yg bergelar kwn, aku mmg rs mcm nak hilang sorg yg penting dlm hidup, so aku akn pertahankan hubungan persahabatan tu selagi boleh...tapi kalau dah tak dpt, nak buat mcm mana kan? berserah je la...kalau ada jodoh, mungkin boleh jumpa balik...

ok la, cukup la coretan aku kali ni.lain kali aku story lagi k....tu pun kalau aku tak bz,.maklumla, assignment banyak nak kena buat...hehehe....last but not least, gudnite uollssss!!!!dah lewat ni, pi la tdow!

0 comments:

 
thank you for visiting my blog