share this

Monday, October 24, 2011

aku yang bernama "putih"


namaku putih...putih dan ada smiley :)...
orang tak tau aku ada nama tu, aku sendiri baru tau...
dari mana aku tau?
aku "cekidaut" phone "dia"...
aku cek inbox, maka tersenarai la banyak sms yang di-send dari orang yang bernama putih :)
aku musykil, lalu aku bukak satu persatu...
bila diamati, sms2 berkenaan macam pernah ku lihat
rupa2nya, semuanya sms yang aku send...
aku tak tau kenapa dia letak contact name aku as putih :)
apa maknanya? sebab aku putih ke? putih sangat ke aku??? (perasan sial!!!)
aku tak tau apa maknanya...
mungkin dia tak mau namaku terpampang apabila sms masuk, dan orang nampak sms tu...
dia tak mau orang tau itu sms dari aku...
tapi aku tak kisah...
yang aku tau, ini kisah kami berdua
kalau orang tak tau, aku peduli apa?
aku lagi suka!


  

p/s aku sayang "dia"...sayang sgt!

0 comments:

 
thank you for visiting my blog