share this

Friday, January 13, 2012

aku mengidam!


yesss, finally aku berjaya menyiapkan blogKu!
now aku happy, senyum sampai telinga bila nampak hasil kerja aku...
siang malam aku bertungkus lumus selama beberapa hari, 
dan hari ini ia berjaya disempurnakan!
bukanlah perfection yang aku mau,
tapi hanyalah sesuatu yang sedap dipandang, indah diamati, dan sejuk ditatapi...
wahhh...since when aku pandai madah2 bagai nih?
well, tu cerita aku...HEHEHE...

hmmm...what to story today?
tak story sehari memang tak sah kan...
ala, dalam blog cakap banyak takpe la kan. 
bukan ade orang kisah pun...LALALALA
oh ya, esok aku ade paper, 
pastu lusa pun ade...
wish the best for me ok!
esok paper HTT465 (electronic ticketing)
lusa paper HTT454 (travel agent management)
nama macam gempak kan?
but of all courses, actually course tourism adalah yang paling senang. kitorang stress jugak tapi tak macam budak course lain. kitorang still boleh chill and rileks. but tak tau la orang lain kan. aku ni jenis sempoi, taknak stres2 just because of final exams...HEHE...habis la aku kne carut ngan dak yang kuat study kan. look at me now, ade mase lagi nak update blog bagai. that's what i call "slumber"

now aku nak story pasal makan! yes makan! eat! wow, where should i start? for the last few weeks i have transformed myself into an eating monster or something like eating robot perhaps. lord know why i changed. member2 aku pun pelik tengok perubahan aku. asyik nak makan je. kejap2 cakap lapar, kejap2 kata nak makan. tak kisah la kan, tapi aku takut jugak bila jadi macam sekarang. seriously i'm worried about my tummy! what if i bloat?! gosh i hate it! but whatever la, as long as i'm happy right? 


now i am critically craving for many things! u know what? check my list...
1) KFC...snack plate
2) McD...chicken prosperity burger
3) any korean food...bibimbab?ramen?bulgogi?
4) kampung burger...ayam
5) lastly i want ICE CREAM!!!
of all those, yang aku dah boleh give up nak makan just KFC, korean food and burger kampung je.

yang number 5 tu aku memang tak boleh tahan. serius aku mengidam! dari semalam aku nak makan aiskrim. tapi semalam aku sibuk sangat. tak sempat nak pegi beli. yela, tengah2 malam kedai mane yang bukak kan? HUHUHU...sedih :"(
hari ni aku mesti beli aiskrim! aku nak aiskrim yang dalam tupperware tu! kalau aiskrim cucuk or kon dah lama aku dapat. yang dalam tupperware tu aku nak makan sorang! taknak share2! kejam tak aku??? HUAHUAHUA!!!

pelik kan? agaknya bila sampai musim exam, selera nak makan benda2 pelik pun timbul. nak makan macam2! susah nak cari plak tu...kalah ibu mengandung yang mengidam. honestly i don't understand myself either. sem ni macam banyak sangat perubahan. sem lepas aku tak makan banyak. order tengah malam makan sikit je. then the rest bagi kat member or just buang...(habis aku kene sumpah ngan nasi sampai tiap2 hari sakit perut). sem ni sumpah aku lain! kalau tak caye tanye member aku mirul , faiq n fiezan...my best pals know it all...

ok la, dah rasa lapar balik dah...nak cari something to eat! lagipun malas nak carut panjang2...esok paper esok paper esok paper...!


p/s moment of silence...study mode!



2 comments:

Anonymous said...

you eat a lot because you have money..the moral of story--SAVE!haha..

encik kacang said...

no...not because i have money. my mom said if u want to eat, just eat...don't think about the money...

 
thank you for visiting my blog