share this

Thursday, December 15, 2011

hari ini is today?

aku nak story pasal apa yang aku buat hari ni...well, highlight je la...dah macam diari plak blog ni aku buat,
hehehe...so what?sukati aku la kan!so let us turn back, benda yang aku nak story td...hari ni sumpah aku sakit hati!dari pagi sampai sekarang...kalau setakat sakit hati yang so so tu ok lagi, kutuk2 orang, pastu gelak, semata-mata nak lupakan sakit hati rasa marah, aku pun nak sakit hati hari2 kalau mcm tu...


today was different!aku rasa aku tak pernah buat benda yang aku buat tadi, rasa nak meletup sangat!so aku ledakkan dengan "bom" ala2 atom, aku lepaskan tapi ada had...aku lepaskan macam mana? tu aku tak payah nak story morykan, or should i?ok la...hari ni aku banyak tinggikan suara, tak tau dari mana aku dapat suara tu, padahal suara aku mana kuat! hari ni macam ada aura extra yang buat aku nak sangat meletup!!! aku jerit sana sini, aku peduli hape dengan orang? lantak aku la!!!suara aku...ehhh...lupa plak aku sakit hati pasal ape kan. actually hari ni aku ngn budak2 kelas aku organize satu event. ceramah je...BORING NOK!!! nasib baik la kitorang jemput lecturer yang ajar kitorang sendiri. dapat jugak credit kat situ kan...HEHE...

tetttt...menyimpang jauh plak...so tadi aku nak cakap ape?owhhhh, aku sakit hati pasal ape? aku tak sure nak story or tak, tapi if aku adalah korang, rasanya aku dah boleh agak. well, kalau korang teka apa yang aku teka, that means korang mesti tau mcm mana rasanya kan? hmmm...manusia2...nak buat macam mana. dah benci memang benci. sumpah aku struggle nak act like everything is ok today...gelak2 jugak dgn member walaupun susah nak even nak senyum. tapi aku boleh je pura2 kan...hipokrit! well, aku dah biasa buat macam tu...luckily from time to time aku dah makin pandai nak handle...learn from experience la bhai! takkan hidup dah berpuluh tahun tak belajar ape2...bengap sangat ke sampai jadi macam tu?HAHAHA

aku tengah ngantuk gler ni...mata melekat je rasanya. lepas habis buat entry ni kompom terbongkang tdo! grrrrr! but then hari ni ade jugak moment2 yang buat aku rasa terbang...pagi2 dah ada orang senyum kat aku. makhluk Tuhan yang sekor ni aku rapat kat FB je. memang study kat tempat sama, tapi kalau aku susah sikit nak tegur, ramah2 bagai bila jumpa...so hari ni 1st time la jugak walaupun tak borak. 
then time aku nak pegi kelas tgh hari tadi ade lagi org senyum kat aku...senyum memang la tak salah kan, tapi sukati aku la nak feel excited pun...hak aku!HAHAHA...tapi makhluk Tuhan yang ni plak aku tak kenal. member aku yang jalan sekali pun pelik. siap kata "nape dia senyum kat kau weyh?" aku jawab, biar la dia...aku kan cute! (bapak perasan sial). time makan tadi sempat jugak cuci mata...BEST! tapi paling sial masa pegi kelas malam(baru kejap tadi). sebab? malas nak story la...buat sakit hati je...

berapa punya panjang daa aku karang...buat macam ni masa final kan ke bagos! mencarut2 kadang2 ada markah...
ok la...dah malas nak perah otak ni...penat!!! tadi kena buli dengan cikgu bomba. kena push up sampai 15 kali semata2 sebab ujian tali! orang lain rilek je salah, tapi tak kena hukum pun...nasib laaa...tapi takpe, anggap je diorang sayang aku lebih...

p/s nothing to say...

0 comments:

 
thank you for visiting my blog