share this

Friday, December 2, 2011

perihal membebel

what??? it's DECEMBER already?
how fast did the time flies,
means by the end of this month, we will be having a very new year!
WELCOME 2012!!!
actually i wanted to post something last night (12.00 a.m)
but i was so busy with something, in fact super busy!
plus i didn't  know what to right about...

so what about now?
do i have any idea?
my answer is...
NOOOOOOOO!!!
GOSH i'm bored!
really bored!!!
super bored!!!
i've got class at 6.30p.m today,
and now i'm just waiting and waiting and waiting...


ok, let's fine some issue to talk about...
|||||||||||||||SCANNING|||||||||||||||||||||
got it!
hari ni aku nak cakap pasal MEMBEBEL!!!
sape suka membebel angkat tangan!
aku tak suka membebel,
tapi aku suka dengar orang membebel...
tak tau kenapa...
tiap kali orang membebel,
aku rasa seronok...
seronok???
ok fine,
aku tak suka cakap macam ni sebab rasa nak muntah,
aku rasa "disayangi" (bluerrrkkk)
HAHAHAHA...

korang mesti pernah kena bebel kan?
tak kisah la sape yang membebel tu,
mak ke, ayah ke, kakak ke, abang ke...BF ke, GF ke...hehehe
masa korang kena bebel apa korang rasa?
best tak?
suka tak?
marah tak?
sedih tak?

tapi yang aku tau,
mendengar orang membebel membuat aku sentiasa senyum,
sweet kan aku?
masalahnya senyuman aku selalunya orang akan tafsirkan sebagai "tak ambik serius apa orang cakap"
betul ke aku tak serius???
honestly YES!!!
no offence la k...
like i said, aku suka dengar orang membebel,
so aku nikmati la moment2 yang ala2 "sweet" tu...
korang mesti ada moment2 pelik yang korang tak sepatutnya nikmati dgn senyuman, tapi korang senyum jugak kan???
everyone does...

bagi aku,
bebelan itu bagus,
bila orang bebel kat aku,
bukan aku tak dengar,
tapi aku tak ambik perhatian,
tak ambik perhatian tak bermaksud aku tak ambik input,
kadang2 benda yang kita tak dengar dan tak nak ingat tu yang melekat kat dalam otak...
aku dah experience sendiri...
ternyata betul...
banyak benda yang kita nak lupakan, but kita still ingat.

pelik kan aku?
EHEHEEE...
say whatever u want,
but i will never change myself,
there are things that i am flexible and i'm open to change it anytime,
but i've been considerable enough...
i need to have my own attitude...
after all,
at the end of the day,
it's always gonna be about me, me and me alone...
not fucking anyone else!
sekian terima kasih...


yesss!!! my first entry of the month! nasib baik la ada masa sket nak buat...kan3???



p/s aku masih fikir hal tadi...bengang tol la! hey U, kau ingat kau sape nak komen kerja aku?! blah laaa!!!

0 comments:

 
thank you for visiting my blog