share this

Tuesday, November 29, 2011

pagi yang ehemmmmm

ok, aku bangun tdo dalam keadaan rabak...
mengantuk lagi!
tapi apa boleh buat,
terpaksa bangun...
sebab bunyi bising sangat!
orang buat keje kat luar...
adoiii...nak komplen susah, nak duduk diam lagi susah...
ni la akibatnya duduk lat bangunan yang tak sempat nak siap,
hari2 nampak, dengar orang buat keja dengan bunyi bising bagai...

nak dijadikan cerita,
aku mengantuk sebab tdo lewat...
apa aku buat malam tadi?
well, tak remaja la kalau tdo awal kan?
HAHAHAHA...
tapi last nite was different...
aku keluar ala2 berfoya2
berjimba2 walaupun hanya di melaka yang tak berapa nak happening
apa yang best?
aku jumpa kawan baru!
yesss!!!
ok, diorang senior kat sini
tak pernah nampak, apatah lagi nak kenal...
malam tadi pun sebab kawan desak ikut,
so aku pun macam takde pilihan lain, follow je la...uhuk3!!!
tolong kawan katanya...HUAHUAHUA

so meluncur la kereta kitorang merentasi tempat2 yang aku tak pernah jenguk lagi kat melaka ni
pegi sana sini,
lepak,
karaoke,
nasib baik tak tengok late night movie,
sebab aku takde mood nak tengok wayang...
even if movie twilight breaking dawn!!!
ada aku kesah???

so kesimpulannya,
aku serius seronok semalam...
nak lagi...
bukan nak kata aku jarang keluar malam then balik pagi,
but like i said, last night was different!
bukan senang budak junior nak keluar dgn senior yang happening...
lalalalala~~~

ok la, babai!

p/s aku lapar! malam tadi tak makan...to wan n peng, next time hang out lagi!!! HAHAHA...and wan, kau sebut nama aku salah lagi siap kau!

p/s lagi...ni kalau orang tu tau aku tak makan semalam, mau dia kata "lantak kau la dengan hidup kau!"

0 comments:

 
thank you for visiting my blog