share this

Sunday, June 24, 2012

aku pegi perasmian UTC

ok sebenarnya nak update semalam,
tapi memandangkan penat sebab balik umah pukul 3 pagi,
so sampai umah je terus terbongkang.
nak citer yang semalam aku pegi perasmian UTC.
UTC tu ape?
UTC tu Urban Transformation Centre atau Pusat Transformasi Bandar.
sebenarnya aku pun tak tau sangat pasal benda ni tapi dah event ni besar and kitorang pun dijemput so aku pun turun je la.
lagipun dekat.
kanopi keliling KBM kot.
turun je apartmen dah sampai kat tapak.
dekat giler.
tapi kan aku tak pegi bangunan UTC tu pun.
just jalan2 n pusing2 kat booth2 yang bersepah.
pagi tu dapat kupon makan,
so boleh beli makan dengan kupon tu.
aku dapat rm6 je.
bapak sikit!
beli air dengan nasi beriani je...
lepas beli makanan terus balik.
dalam pukul 11 pagi.
panas!
tak tahan sangat.
kawan aku pun dah merungut nak balik.
so tamat la pengembaraan aku.
tak sempat pun tunggu PM datang.
*wink2

depan subaidah (maybank hang tuah mall)

simpang empat depan hang tuan mall

tepi KBM

depan bank islam (pizza hut)

depan seven eleven

booth berita harian kot

tengok ape tu???

parking depan KBM (cantiknye KBM)

depan apartment AYAM (tak tau AYAM? tanya pak guard)

p/s sori takde gambar bangunan UTC dan gambar Najib. tak sampai kat main stage... :p



0 comments:

 
thank you for visiting my blog